Revelion 2008









Se zice ca odata ce te arzi cu ciorba... sufli si`n iaurt. Eh`, in cazul meu nu prea a fost asa, din pacate. Se mai zice sa nu dai pasarea din mana pe cioara de pe gard. Eu am dat`o :))


Revelionul de anu asta a fost putin mai bun decat cel de anul trecut. Evident ma refer la locatie, prietenii stiu de ce :)) In rest, aceeasi labageala... Cea mai importanta parte a parangheliei a fost muzica: Powered by manele. Cu toate ca playlistul avea sute de melodii, n`am ascultat decat vreo 5-6, repetate la infinit, evident din repertoriul lu` Gootzah manca`ti`as. Urmeaza apoi regula de aur: bea pana nu mai poti, pana dai pe dinafara, pana eventual versi pe ala de langa tine. Intr`un astfel de loc, clar nu`i de mine :|


Vine apoi ora 00:00. Lume multa adunata, minte invers proportionala (exponential :D) Tocmai ce am sarbatorit un an de europeni lucru care m`a convins inca o data ca lumea nu s`a schimbat deloc :)) De la puradelu` care abia se tine pe picioare si pana la ala cu parul alb... toti aruncau cu petarde in diverse grupuri ... ca deh`... o data pe an e Revelionu` ... hai sa ne distram eventual scotandu`le ochii altora


Revenind la subiectul initial, si anume fotografiile, rezultatele nu sunt cine stie ce, din motivele evidentiate putin mai sus (petardele altora). Las pe altii sa comenteze pe seama lor.
Pana una-alta, toate cele bune in noul an si tineti minte: Si de sarbatori tot un singur ficat aveti.


0 comments:

Trimiteți un comentariu

 

Blogroll