Cappadocia


Dupa un drum de vreo 13 ore (tren+autocar) ajungem in final si in Cappadocia, mai exact Goreme.

In scurt timp ne cazam la pensiune si ne luam camera in primire (d-aia "traditionala" cica). Elementul surpriza a fost temperatura interioara de vreo 15 grade, compensandu-le oarecum pe cele aproximativ 40 de afara. Sa va zic ca doua nopti cat am stat acolo am tremurat ? :))

Restul zilei a fost "impartit" intre ceva somn si o plimbarica pe dealurile din apropiere. Asadar nu prea multe de vazut. Am "recuperat" in ziua a 2-a :) Insa pana atunci, cateva poze.


 











4 comments:

  1. Peisajele acestea îmi amintesc oarecum de Desperados: Wanted dead or alive, jocul. Cu precizarea că jocul fusese inspirat din Marele Canion.
    Anyway, interesant ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. exista un canion si pe aici. urmeaza curand.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti dai seama ce ACu ati avut acolo :))) ar trebui importate :)

    RăspundețiȘtergere
  4. te asigur eu ca AC-ul de acasa e muci pe langa ce era acolo :|

    RăspundețiȘtergere

 

Blogroll