Ultima zi in Maroc


Despre Ouarzazate n-ar mai fi mare lucru de spus, daca e sa luam in considerare putinele zile petrecute acolo (si nici alea complet), insa cu siguranta au ramas destule lucruri nevazute.

Despre hotelul la care am stat, Hotel Amlal, am numai lucruri bune de zis, desi este un hotel cat se poate de "basic". M-a surprins la hotelul asta faptul ca era absolut gol iar noi eram singurii turisti cazati acolo. Intre timp s-a mai populat insa :)

Si daca tot suntem la lucruri bune, ar merita mentionat un anume fel de mancare: "Tajine figue d'amande" pe care l-am savurat acolo :) Extrem de bun.





Anyway, a treia zi de dimineata ne strangem catrafusele si plecam inapoi in Marrakech pentru inca o noapte.

Din dorinta de a nu mai calatori cu vreo firma "no-name" ne-am luat inca din prima zi bilete la Compania de transport din Maroc (CTM). La prima vedere alegerea parea buna: autocare Volvo, destul de moderne, curate, etc. Numai ca aveau niste suspensii extrem de moi, care prin serpentinele alea creau un balans mai nasol decat cel existent pe-un vapor. Daca adaugam la asta si stilul agresiv de condus al soferului rezultatul este o senzatie de voma timp de vreo 3-4 ore. Sa va mai zic ca la un moment dat ne oprise si aerul conditionat ???











In sfarsit, ajungem inapoi in Marrakech unde facem ultimele cumparaturi: cateva esarfe :P, niste tricouri si nelipsitele camile, pentru care ne-am tiganit cum am putut mai bine :)) motiv pentru care vanzatorii ne-au catalogat "berberi" =))












A doua zi, pe la 6 dimineata, luam un taxi spre aeroport. Surprinzator n-a mai fost nevoie sa ne tiganim cu taximetristul (care era postat in fix in fata aleii hotelului nostru) caci a acceptat instant pretul nostru, poate si din cauza ca o fi stat toata noaptea degeaba :)

Parasim apoi Maroc-ul (cu destinatia Madrid) la bordul unei curse Ryanair.


2 comments:

  1. Doc,mi-ati facut pofta cu "tajine figue d'amande" :P arata de-a dreptul yummy:D

    Am si eu o intrebare : ce mi-ati adus din Maroc?:D:P

    Pozele sunt frumoase, ca intotdeauna:)

    RăspundețiȘtergere

 

Blogroll