Budapesta - Ziua a 4-a

Reprezinta ultima zi (întreagă) din excursia noastră. George venise cu o idee, anume de a merge nu-știu-unde cu trenul :) Cum noua nu ni s-a părut a merita efortul, am rămas tot in oraș. Daca era strict după mine mergeam din nou la Aquaworld :))

Ne deplasam intai la Biserica Sf. Stefan. Locatia se dovedeste a fi extrem de interesanta atat in interior cat si in exterior (arhitectura, decoratiuni, etc).

Intrarea este gratuita, singura "restricție" fiind ținuta, in special in cazul fetelor.

Mergem apoi sa luam telescaunul spre cel mai înalt punct din Budapesta, sperând sa avem mai mult noroc decât prima data, când era închis (probabil din cauza orei relativ târzii). De data asta se afla totuși in funcțiune. Plătim cei 750 de forinți (doar dus; dus-întors era 1300) si urcam. La întoarcere plănuim sa coboram pe jos, ceea ce nu-i o idee tocmai buna. Vedeți imediat de ce.

In fine, ajungem la cel mai înalt punct al orașului: Belvedere Tower in the Buda Hills

Priveliștea e dominata de pădure, printre care se amesteca o grămada de case. Undeva in depărtare se poate observa Parlamentul si Dunărea.

Dupa cum ziceam mai sus, la coborâre apare si o "mica" problema: nu exista drum pentru asta (cel puțin nu unul scurt). Numai ca noi nu știam asta :))
De mult ce ne-a dus capul, atât de idioți am fost încât am rămas tocmai atunci si fără forinți, astfel ca, opțiunea de a lua telescaunul pana jos nu era valabila.

Colegu` George vrea sa coboram pe sub telescaun. Ideea era buna dacă făceai abstactie de terenul accidentat si abrupt :|
O luam totuși de-a lungul unei sosele in speranța ca ajungem sa mai si coboram... Vreodată :)) Dupa o bucata buna de timp realizam ca... ne-am cam rătăcit. De data asta si fără Google Maps (de fapt, fara wireless). Reușim sa găsim pana la urma o stație de autobuz si sa ne întoarcem in oraș.

Sfatul meu, luati telescaunul dus-intors :))

Ajungem si într-o oarecare piața plina de suveniruri unde George negociază niște tricouri si reușește sa obțină o reducere :D

Seara mergem sa admiram pentru ultima data panorama orașului.

Asistam si la o ședința foto...

Ratam cu puțin si un mic concert...

Ne mai holbam oleacă, mai tragem câteva cadre...

Si plecam spre hotel...

Urmează un drum nu tocmai plăcut spre casa...

1 comments:

1. daca pana acum am sustinut sus si tare ca nu regret ca nu am mers cu voi, pozele astea m-au facut sa ma razgandesc :P....se pare ca ati avut a great trip