O alta toamna




Recent, cineva cu un entuziasm oarecum tâmp si cumva aproape enervant, mi-a sugerat ca ar trebui sa-mi promovez mai mult blogul, sa-mi cumpar un domeniu si, eventual, sa-l upgradez la nivelul de site.

Asta pentru ca, aparent, ar trebui sa "promovez" Romania prin intermediul unora din pozele care apar aici pe site. Cica ar fi util, blabla, blabla.

Eu am rezervele mele si nici nu sunt cuprins de astfel de motivatii :)

Totusi, ca sa nu afirme ca si-a racit gura (aproape) de pomana, va supun atentiei o alta poza din Parcul Romanescu (Craiova) intr-o frumoasa zi de toamna si o plimbare pe masura.


2 comments:

  1. persoana respectiva incearca sa-l promoveze mai mult decat o faci tu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. oh, cat de frumoasa e Romania ;))))) Bravo ca faci lucrurile doar pentru tine. Mi-ar fi placut teribil sa ma ascund printre frunzele alea. Apoi, la fel ca tine, as fi promovat toamna, nu tara :D

    RăspundețiȘtergere

 

Blogroll