A fost 2012


Ziceam fix acum un an ca, daca nu vine sfarsitul lumii in 2012, vom apuca, eu sa scriu si voi sa cititi, un articol care contine pozele afisate aici in anul care tocmai a trecut.

Desi sfarsitul lumii s-a amanat pana dupa pauza de publicitate, articolul asta era cat pe-aci sa nu mai apara (if one gives a ...).

Din diverse motive, mai mult sau mai putin obiective, am cam lasat blogul asta de izbeliste, desi material exista. Oricum, intr-un anume fel, blogul si-a schimbat de mult traiectoria.
























Daca e sa ma intrebati pe mine, 2012 a fost un an foarte controversat si plin de extreme. Punctual, as putea sa il cataloghez ca fiind nefast. Alteori foarte misto. Exista totusi si parti bune: am reinceput calatoriile in afara tarii (desi nu prea s-a reflectat in ceea ce ati vazut aici). Sfarsitul anului chiar m-a prins pe drumuri. Si au fost niste drumuri tare speciale de care o sa imi amintesc mult timp de-acum incolo.

Bottom line, not the very best year!

Ca New Year's resolutions tragem linie de data asta desi am destule chestii roind prin mansarda. 
 
Pana peste un an, daca nu cumva mai apare un alt sfarsit al lumii, va urez la multi ani si sa mai intrati pe acest pseudo-photoblog. De restul urarilor va ocupati voi sa vi se intample caci singure... nu e nici o sansa iar planetele se aliniaza foarte, foarte rar! :)


PS: Sa aveti grija caci si de sarbatori, tot un singur ficat aveti!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

 

Blogroll