Istanbul


La sfarsitul anului 2011 (intre Craciun si Anul Nou) primesc un SMS de la colegul George in care ma intreaba scurt si la obiect: "Mergi luni la Istanbul?". Am ras un pic sa fiu sincer. Parca ma chema sa iesim prin oras la un cico. Venind cumva pe nepusa masa am zis pas, mai ales ca nu vroiam sa imi petrec douazeci si ceva de ore din mini-vacanta de sarbatori intr-un tren. Si inca douazeci si ceva de ore la intoarcere, caci trebuia sa mai venim si acasa, nu?

Insa cu sau fara mine, nărodul s-a dus. Singur.

Ca o paranteza, in momentul in care scriu articolul asta, baiatu' se intoarce dintr-o calatorie prin Malaezia. Tot singur s-a dus, numai ca se pare ca a gasit pe-acolo niste prezente feminine, caci din pozele pe care le-a pus pe feisbuc n-a dus deloc lipsa de companie :))

Revenind la oile noastre, dupa un an de la intamplarea initiala, adica undeva prin toamna asta, ma intreaba iar: "Mergi la Istanbul intre Craciun si Revelion? 80 (si ceva) de euro avionul dus-intors". De data asta am acceptat, o ora cu avionul (de zbor efectiv) fiind de preferat in fata unei zile pe drum cu trenul.

Nu de alta dar suna mult mai bine sa revad Istanbulul parca intr-o stare mai relaxanta decat mi-ar fi putut produce un pat dintr-o cuseta impartita cu niste olandezi gura-casca si cu probleme digestive.

L-am mai racolat si pe Mihai (un alt Mihai) si ne-am facut trei. Am luat si biletele de avion, am facut si rezervarile la un hotel. Ce sa mai! Eram gata de plecat cand George primeste un email de la hotelul unde aveam rezervarea. Email-ul suna asa:


"Dear Guest; 
we have license problem with municipality.
They closed our hotel. Please cancel your reservation.
We are so sorry :(
Best Regards"

Ca urmare a trebuit sa ne gasim alta rezervare. Cea initiala fiind facuta prin Booking, acestia ne-au sugerat un alt hotel, ceva mai scump, cu promisiunea insa ca ne vor returna diferenta de la cel initial la acesta din urma. Ceea ce s-a si intamplat, deci... nota 10 Booking.com!

Sincer sa fiu, singura calitate a acestui hotel a fost pozitionarea lui, fiind in centrul istoric, foarte aproape de tramvai. In rest, o mizerie din punctul meu de vedere. Comparativ cu hotelul in care am stat in 2009 (4* la un pret similar), asta a fost o mizerie scumpa. Mic-dejun saracacios, o camera in care nu aveai pe unde sa te misti, unde sa iti pui boarfele, friguroasa, unde nu ajungea netul, etc. Numai eu stiu de cate ori l-am pus pe tipul de la receptie sa dea restart la router! :)) Porcarie.

Sunt o gramada de lucruri de povestit si de aratat din aceasta excursie. Sper doar sa imi fac curaj sa mai scriu despre asta caci au trecut deja trei luni de atunci :)

Revederea Istanbulului m-a bucurat. L-am gasit la fel de special ca in 2009 si cu siguranta va ramane asa in continuare. Nu degeaba este poate orasul preferat pe care l-am vizitat pana acum. Poate la iarna il vizitam din nou!

Inchei cu o poza dintr-o minunata zi de primavara in mijlocul iernii noastre, facuta de pe malul asiatic.





0 comments:

Trimiteți un comentariu

 

Blogroll